forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Der mangler mulighed for rekv. nr. i særskilt felt på abonnementsfaktura

+1
Hej

I forbindelse med vores seneste abonnementskørsel fik vi flere end 32 faktura lige tilbage i hovedet igen af det indscanningssystem, som en af vores kunder har implementeret.

Det er ikke den første gang, at vi oplever dette, faktisk er det vores 3. kunde nu, som ikke længere kan modtage vores abonnementsfaktura, fordi indscanningssystemerne ikke kan læse rekv. nr. når det står i selve "faktura-tekstfeltet".

Jeg kan se, at I tidligere har valgt ikke at ville implementere muligheden for, at man kan tilføje rekv. nr. inde på abonnenten. En supporter har nævnt, at vi kan gå ind efter hver abonnementskørsel og manuelt redigere den enkelte faktura og tilføjer rekvisitionsnummeret.

Kan det virkelig passe, at vi skal sætte ekstra tid af, så vi manuelt kan gennemgå alle faktura fra vores abonnementskørsler, finde de faktura som skal have påført rekv. nr., åbne hver enkel faktura og redigere den og så sende den afsted?

Hvis det er tilfældet, så forsvinder lidt af ideen med at have en løsning, som netop skal lette arbejdsgangen i forbindelse med abonnementskørelser - og jeg er helt med på, ,,at I skal bruge jeres knappe ressourcer, der hvor de giver størst udbytte" - men det skal vi som jeres kunder også!

Derfor vil vil jeg gerne bede jer om, at kigge på det her igen og tage med i jeres vurdering, at i takt med at flere og flere af vores kunder går over til eks. indscanningssystemer, så bliver vores behov for at have et program, hvor vi kan lave abonnementskørsler, der kan læses af vores kunders systemer - uden at vi skal oceaner af vores knappe ressourcer på det ;-)
relateret til et svar til: Rekvisitionsnummer i abonnement
spurgt 14 Jul, 2015 i Forslag » Abonnement af kjaer (190 points)
opdateret 16 Jul, 2015 af Steffen Jensen

1 Svar

Hej Kjaer,
Tak for dit indlæg. smiley

Jeg kan godt forstå, at det for dig ville give mening at kunne indsætte et rekvisitionsnummer når du laver abonnement fx på abonnenten, da dette ville lette din arbejdsopgave lidt.

Det er en lille del af vores kunder der bruges abonnementsmodulet, og en endnu mindre del, der sender EAN-fakturaer gennem abonnementsmodulet hvor rekvisitionsnummeret skal fremgå. Jeg kan derfor med sikkerhed sige, at vi med dette forslag vil ramme en meget lille gruppe af vores brugere.

På baggrund af dette, må jeg tagge dette indlæg med ”implementeres ikke”. Jeg kan samtidig også henvise til forklaringen i det forumindlæg du selv har henvist til.

Vi prøver så vidt muligt, at være imødekommende overfor alle vores kunders forslag, hvilket også afspejler sig af de forslag som vi allerede har ”gennemført/implementeret” og dem der ligger til ”overvejes”. Så jeg er meget ked af, hvis du ikke har samme overbevisning.

Jeg takker endnu engang for dit engagement og indlæg på vores forum, og håber du stadig vil komme med konstruktive forslag til programmet.

Rigtig god dag.


Med venlig hilsen

Steffen Jensen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 16 Jul, 2015 Forslag af Steffen Jensen (2,920 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”