Hej
I forbindelse med vores seneste abonnementskørsel fik vi flere end 32 faktura lige tilbage i hovedet igen af det indscanningssystem, som en af vores kunder har implementeret.
Det er ikke den første gang, at vi oplever dette, faktisk er det vores 3. kunde nu, som ikke længere kan modtage vores abonnementsfaktura, fordi indscanningssystemerne ikke kan læse rekv. nr. når det står i selve "faktura-tekstfeltet".
Jeg kan se, at I tidligere har valgt ikke at ville implementere muligheden for, at man kan tilføje rekv. nr. inde på abonnenten. En supporter har nævnt, at vi kan gå ind efter hver abonnementskørsel og manuelt redigere den enkelte faktura og tilføjer rekvisitionsnummeret.
Kan det virkelig passe, at vi skal sætte ekstra tid af, så vi manuelt kan gennemgå alle faktura fra vores abonnementskørsler, finde de faktura som skal have påført rekv. nr., åbne hver enkel faktura og redigere den og så sende den afsted?
Hvis det er tilfældet, så forsvinder lidt af ideen med at have en løsning, som netop skal lette arbejdsgangen i forbindelse med abonnementskørelser - og jeg er helt med på, ,,at I skal bruge jeres knappe ressourcer, der hvor de giver størst udbytte" - men det skal vi som jeres kunder også!
Derfor vil vil jeg gerne bede jer om, at kigge på det her igen og tage med i jeres vurdering, at i takt med at flere og flere af vores kunder går over til eks. indscanningssystemer, så bliver vores behov for at have et program, hvor vi kan lave abonnementskørsler, der kan læses af vores kunders systemer - uden at vi skal oceaner af vores knappe ressourcer på det ;-)