Hej Mathias
Tillykke med dine nystartede firmaer, håber du er kommet godt i gang, her også med at finde rundt i bogholderiets verden.
I forbindelse med at jeg selv er nystartet virksomhed ved jeg hvor meget det betyder at holde sine øvrige omkostninger nede, derfor har jeg som selvstændig bogholder valgt at lave en pakkeløsningen til iværksættere/nystartede virksomheder.
Tanken bag min virksomhed er en stor lyst til at hjælpe andre selvstændige til at få skabt en solid virksomhed med fremdrift. At de kan prioritere deres tid på at få solgt deres produkt/ydelse, samtidig med de har trygheden omkring korrekt håndtering af det administrativ. En virksomheds administrationsomkostninger skal hænge sammen med virksomhedens størrelse og derfor tilbyder jeg en skarp timepris for denne service.
Pakken indeholder mulighed for op til 2 timers hjælp pr. måned til en reduceret pris (25% rabat). Her vil jeg kunne bistå dig med spørgsmål indenfor bogholderi, ifm. du har valgt selv at løse opgaven. Det kan eks. være regler omkring håndtering af rykning ved manglende betaling. Gennemgang og kontrol af anførte faktura, afstemning af drift (eks. salg, abonnementer mv.) og balance (bank, moms mv.) samt klargøring af endeligt regnskab.
Hvis det kunne være noget som havde din interesse så er du velkommen til at kontakte mig for nærmere.
Med venlig hilsen
Linda Madsen Christiansen
A-Z Bogholderi
Tlf 22 61 55 91
Mail: azbogholderi@gmail.com