forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Projektoversigt regner forkert ved omkontering

0
Hvis man foretager omkonteringer i projekt-modulet - regner projektoversigten forkert. Timer regnes med dobelt - hvilket ikke særligt hensigtsmæssigt når man skal prøve at danne sig et overblik over de ufakturerede igangværende arbejder... Fejlen har været kendt i årevis efterhånden... Er der en plan for hvornår dette rettes?
spurgt 1 Jun, 2015 i Forslag » Projektstyring af Peter Nørvig (240 points)
status opdateret 3 Jul, 2015 af Lauris Sørensen

3 Svar

Jeg har samme oplevelse.

Mvh
Andreas
besvaret 2 Jun, 2015 Forslag af Keepers (270 points)
Hej Peter og Andreas

Tusind tak for indlægget og for observationen.

Jeg har rapporteret denne problematik i dag og det er faktisk ganske nyt for mig at det er så nemt genskabeligt.
Jeg vil opdatere dette indlæg når vi får udgivet en rettelse til dette.

Endnu en gang, tak for observationen og rapporteringen.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 15 Jun, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)

Hej Peter og Andreas.

Med vores markedspakke igår skulle denne problematik gerne være kommet til livs på alle posteringer fremadrettet. Lad mig gerne høre om dette også er jeres oplevelse.

Hvis i har nogle kartoteker der ser forkert ud for nuværende, skal I være velkommen til at kontakte os, så kan vi løse det i fællesskab smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 3 Jul, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Super - har lige testet det på et enkelt projekt - og der ser det ud til at virke.
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”