forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fejl i programmet der ikke rettes..

+3
Nu ved jeg at andre for mere end et år siden har klaget over dette med at indtastningere ikke altid gemmes i bla. en regulering selv om man taster gem..

Sammenholdt med jeres helt horrible pris sætning så kan det da ikke passe at i bare hæver prisen til det dobbelte og stadig undlader at rette gamle åbenlyse fejl.?

Er det fordi at i bare lejer programmet, ude i byen?

Det forklarer også jeres nogen gange klovnede argumenter for disse fejl, hvis ingen egentlig kender motoren i programmet..

Og undlad venligst at kommentere med at det er en browserfejl, for det er det ikke! ;-)
spurgt 5 Apr, 2015 i Forslag » Lager af Henrik12 (290 points)
status opdateret 9 Apr, 2015 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Henrik,

Selvfølgelig kan det forekomme, at fx en regulering ikke kan gemmes - men i så fald bør du også få en forklarende fejlmeddelelse.

Hvis du oplever, at du - uden at få en fejlmeddelelse - ikke kan gemme en regulering, er det indiskutabelt en fejl, der skal rettes - ingen diskussion om dét! Her må du meget gerne kontakte vores support, som så vil facilitere, at vores teknikere får løst problemet.

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 9 Apr, 2015 Forslag af Christian Estrup (19,850 points)
Jeg er tit ude for at jeg ikke kan gemme en reguleret kostpris i en lagerregulering, da jeg henvendte mig, fik jeg blot at vide jeg skulle åbne economic på ny.
Men det kan jeg så forstå er noget der bør rettes.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”