Hej Bjørn.
Tak for dit indlæg.
Jeg er helt enig i, at dette her skal den selvfølgelig ikke gøre! Den skal vælge den eller de lokationer du skriver på, og det skal heller ikke være sådan, at du skal sidde og tjekke det hele igennem for fejl, inden du tør bogføre det.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis du kunne bekrive hvad det er, der helt præcis sker, når du er inde og skal udfylde en lokation. Som jeg har forstået det, så er det lige meget om du er ved at lave en vareleverandørfaktura, lagerflyt eller lagerregulering, så driller den med lokationsfelterne.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vide om den overskriver det du lige har udfyldt, fx hvis du skriver den skal flyttes fra lokation 8 til 7, også overskriver den 7 og selv skrive 8, eller hvordan?
For når jeg går ind og tester det i min aftale, så oplever jeg ikke disse problemer, der skriver den de lokationer jeg udfylder. Så det er rigtig svært for mig at genskabe det, og får forståelsen af, hvad det helt præcis er der sker. Skriv også gerne hvor tit du oplever det, er det hver gang, hver anden eller er det når du kommer op på et X antal linjen, den begynder at drille?
Lad mig høre fra dig, så vi forhåbentlig kan finde frem til en løsning på det :)
<p>
Med venlig hilsen</p>
<p>
<strong>Christina Heckmann</strong></p>
<p>
<strong>