forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indscannede bilag

+1
Nu rabler det.

Jeg skal bogføre et bilag, der har 2 sider.

Når jeg kalder bilaget frem på skærmen i en kassekladde, vises side 2, og øverst står side 1/2. Når jeg vælger pil til højre i sideangivelsen, står der Side 2/2, men det er fortsat kun side 2, der vises.

Vælger jeg at sige Vis bilag yderst til venstre, viser POP-up vinduet de 2 sider, men i omvendt rækkefølge, og begge sider har sideangivelsen Side 1/2.

Det er noget rod, og jeg føler mig ikke sikker på, at bilaget vil blive gemt korrekt ved bogføringen.

Det må værfe en hastesag.
spurgt 2 Mar, 2015 i Forslag » Indscanning af Erik Jensen (24,180 points)
status opdateret 16 Okt, 2015 af Mikkel Hansen
Jeg oplever samme problem i både IE og Chrome, når jeg har bilagsposten åben og bladrer mellem de vedhæftede bilag.

1 Svar

Hej Erik

Tak for dit indlæg

Det lyder som om der er nogle udfordringer med bilagene her.

Jeg har testet i egen aftale og støder ikke på samme problem, som du beskriver. Derfor vil jeg meget gerne ind og se hvad det er der sker i din aftale. Derfor må du gerne kontakte mig direkte på mail info@e-conomic.com ATT. Henriette Enemark, så vi kan få løst dette hurtigst muligt.

Som en sidste bemærkning; Jeg kan se du har oplevet udfordringer med indscanning tidligere, er dette på samme aftale som den du nævner i dette indlæg?

Du ønskes en god dag.

Med venlig hilsen

Henriette Enemark

Online regnskabsprogram

besvaret 12 Mar, 2015 Forslag af hcenemark (1,660 points)
opdateret 12 Mar, 2015 af hcenemark
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”