Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problemer med lagerflyt i Safari/Firefox

+1
Jeg har løbende store problemer med at oprette 'lagerflyt'.

Systemet gemmer ikke lokationen hvortil der flyttes til/fra....og da i ikke giver mulighed for at tracke flytninger giver dette endog meget store udfordringer.

Håber i vil kigge på det.

 

mvh,
Per Østergaard
i Forslag » Lagerstyring af (220 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Per.

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige være helt sikker på, jeg forstår din udfordring.

Du skriver du løbende har store problemer med at oprette et lagerflyt, hvad er det helt præcis der er problemet?

Det er korrekt at systemet ikke gemmer et bilag eller lignende, så du efterfølgende kan se noget på dit flyt. Er det den mulighed du gerne vil have? Så selve oprettelsen af lagerflyttet fungere fint, det er mere hvad der sker efter flyttet, der er udfordringen.

Lad mig høre fra dig :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej Christina,

Problemet er, at ved brug i Safari registreres til/fra lokationen slet ikke. Selvom denne er indtastet korrekt i feltet kommer den ikke ned i selve bogføringsbilaget. Og da men heller ikke kan gå tilbage og søge på disse flytninger er man reelt på herrens mark...

bh,
Per
Hej Per,

Jeg ser lige din forespørgsel nu og din udfordring. Det ligner en velbekendt Cahce-fejl. Det kan du undgå ved at slette Cache i din browser - så skulle den meget gerne gemme det.

Hvis ikke - så skriver du endelig bare igen :)
Okay, så det er kun i Safari du oplever dette problem? Så hvis du fx skrifter hen til Google Chrome eller Firefox, så virker det?

Har du mulighed for at optage en video af dette, og sende til mig? For vil rigtig gerne se, hvad det er det helt præcis sker :)

Send videoen til: che@e-conomic.com

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)