Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sletning af bogført posteringer

0
Jeg er ved at bogføre 2014. Da jeg i sidst år lavede 2013 regnskab, fandt jeg ud af, at jeg lavede for mange posteringsfejl, hvilket betød, at jeg skulle hyre min revisor til at rydde op - derfor vil jeg gerne gøre det rigtigt denne gang - også for at undgå udnødvendige ekstraomkostninger hos revisoren.

I fortsættelse af bogføring af 2013, posteret jeg de første tre måneder af 2014, og bogført disse - nu hvor jeg skal lave resten af 2014, vil jeg gerne slette (vende) alt hvad jeg posteret for første kvartal 2014, således at jeg laver det hele rigtigt. Men - når de første tre måneder er allerede bogført, leder jeg efter en enkelt måde at annullere disse posteringer - uden at miste andre handlinger såsom faktureringer og revisorens indstilling af årets åbningsaldi m.v.

Kan dette overhoved lad sig gøre - og er der en måde, der er forholdsvist nemt - også nemmere og mindre tidskrævende end at jeg igen får revisoren til at rette mit arbejde på den pågældende kvartal?

Alle gode råd læses!
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (2.3k points)

1 Svar

Hej

Det letteste vil være at læse alle posteringer ud i excel og så importere dem igen med modsat fortegn. Import funktionen i economic har dette som en indbygget mulighed, så hvis blot du kan få posteringerne ud i en excel-fil af formatet .CSV skulle det være rimeligt let at rette.

MVH Morten
Bogføringshjælp af (1.9k points)