Hej Steffen.
Nu ved jeg ikke, hvad det er for en virksomhedskultur, e-conomic ønsker.
Men hvis ikke e-conomic magter at skrive i et klart og tydeligt sprog som den partner, der skal yde sine kunder en professionel hjælp, så hører alting op.
Skal vi i rundkreds hver gang og have en dialog, indtil vi forstår hinanden.
Jeg forsøger bare at bringe et problem på banen, som efter e-conomics mening ikke eksisterer.
Så jeg beklager endnu engang med efterfølgende udpluk fra et svar, som er afgivet af en e-conomic medarbejder:
"I forhold til, at holde udskriften af data så overskuelig, som mulig og at der ikke opstår forvirring omkring hvilke beløbskolonner det er, da den både vil skulle have beløbet inkl. moms, beløbet uden moms og så efterfølgende momsbeløbet, der skal vælges så er der taget beslutning om. Derfor, er det valgt at det kun er beløbskolonnen og momskoden, der skal repræsenteres.
Vi går selvfølgelig ind og gør filen så informativ, som muligt og hvor stor efterspørgsel der er efter netop denne kolonne og på nuværende tidspunkt der vil du selv manuelt skulle gå ind og oprette kolonnen for momsbeløb.
På nuværende tidspunkt vil dit forslag ikke blive implementeret i systemet, det skal dog siges at oplever vi i større efterspørgsel så går vi ind og genovervejer det."
Pragtfuldt.