Hej Iben.
Du har fuldstændig ret i at 50% stigning er uacceptabelt.
e-conomic er i gang med en urimelig pris regulering, under påskud af, at de ikke har lavet pris regulering i 10 år. Det er muligt, at det til bestyrelsesmødet har virket som en god ide, lige at gennemtrumfe 30-60% stigninger her og nu, fordi bestyrelsen ikke har forholdt sig til en ordentlig prisstruktur de sidste 10 år. Men som bruger og betaler kan jeg ikke acceptere denne beslutning. e-conomic kan lave en prisudviklingsplan over de næste 5 år, for at nå op på det niveau, som e-conomic selv mener er markedsprisen.
Jeg har sagt klar nej til at modtage denne prisstigning og fik så at vide at jeg bare kunne opsige mit abonnement. Det er mafia lignende metoder at presse, for mit vedkommende en prisstigning på 36%, ned i halsen på mig. e-conomic ved uden mærket godt, at virksomheder ikke bare skifter økonomisystem hen over natten. Hvilken mere værdi får jeg ud af en prisstigning på 36%... Ingen overhovedet. Jeg kæmper stadigvæk med "lange svartider" og "nedetider". Jeg kan se på Trustpilot at e-conomic får dårlige anmeldelser og det er fuldt ud fortjent. Nu håber jeg ikke at WebCRM, Dropbox, min bank og forsikringsselskab, min udlejer og øvrige 75 leverandør vælger at presse en 36% prisstigning ned i hovedet på mig. Hvis jeg udsatte mine kunder for en prisstigning på 36%, så forlod de butikken med det samme. Hilsen en meget utilfreds e-conomic bruger.