Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning

0
Tidligere blev indscannede bilag lagt i bunden af "Ubehandlede". I dag bliver de hver gang lagt ind et vilkårligt sted.

Hvorfor det? Med over 100 indscannede bilag skal man hele tiden lede efter de nyeste, medens man indtil i går blot behøvede at gå til bunden af "Ubehandlede".

Er der nogen, der arbejder på egen hånd, eller er det et nyt "brugervenligt" tiltag?
i Forslag » Bilagshåndtering af (26.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Erik.

Jeg har lige testet lidt frem og tilbage, i min aftale, hvor jeg har en del indscannede bilag liggende, under ubehandlet.

Jeg sender så en mail ind, med en 15 bilag, og er meget spændt på hvad der sker. Disse skulle gerne lægge sig ned i bunden, så jeg ikke er i tvivl om hvad for nogen der er de nyeste, og jeg ikke skal sidde og lede efter dem blandt de andre bilag.

Nu er de kommet ind, og de ligger fint nede i bunden efter alle de andre jeg havde liggende i forvejen. Så det er altså meget underligt du oplever noget andet, for som sagt, så er det sådan den skal gøre, med at lægge dem nede i bunden.

Er det hver gang du sender ind til indscanning, at du oplever den lægger dem tilfældigt ind i mellem de andre, der lå der i forvejen?

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
opdateret af
Ja, det er hver gang, bortset fra, at hos mig lægger bilaget sig!
Lige nu er problemet der ikke mere.!!
Så er det galt igen.
Hej Erik,

Jeg kan se at ovenstående skulle være løst - hvis ikke, så må du endelig kontakte os igen.

God dag til dig.