Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Vedhæfte orderbekraftelse fra leverandør i bestillinger 0 i salg, order, kan jeg vedhæfte en po fra min kunde Det vil være rart hvis jeg i , lager, køb, bestillinger, også kan vedhæfte en orderbekraftelse fra min leverandør? mvh J løst spurgt 8 Jan, 2015 i Spørgsmål » Lager af jeroen (140 points) status opdateret 15 Jan, 2015 af ☺Camilla Jesswein Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 1 Svar Hej Jeroen Mange tak for dit indlæg Det er ikke muligt i e-conomic, at tilknyttet et bilag til din leverandørbestilling. Vi har tidligere modtaget forslag omkring dette og har netop taget beslutning om, at dette ikke bliver en del af systemet. Du kan læse baggrunden for beslutningen i dette indlæg. Du er altid velkommen til, at stille spørgsmål en anden gang. Med venlig hilsen Camilla Jesswein Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 15 Jan, 2015 Spørgsmål af ☺Camilla Jesswein (29.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.