forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Jeg skal afstemme kreditor saldoliste og debitorliste

0
Debitorliste stemmer 100% med min balance

Men min Kreditor stemmer ikke med balance :O((

Balance konto siger 420533,92

Saldoliste kreditor liste siger 421612,90

Jeg har stemt alle kreditore af og de stemmer !

Hvorfor pokker står samme tal så ikke i balancen ?
spurgt 8 Jan, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Disi1133 (120 points)

2 Svar

Hej Disi1133

Tusind tak for din henvendelse og dit spørgsmål.

Min klare anbefaling vil være at trække et kontokort på din kreditor samlekonto.

Eller kigger på den under: Regnskab -> Søgning og lister -> Kontoplan -> Kontokort.

Det lyder som om der er overhængende "risiko" for at der måske befinder sig en finanspostering på denne konto, som naturligvis ikke vil figurere i kreditorsaldolisten.

Lad mig høre om ovenstående hjælper dig smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 8 Jan, 2015 Bogføringshjælp af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej Disi

Når du har funder fejlen, går du ind i din kontoplan og sætter et flueben i "tillad ikke direkte posteringer" på din kreditor samlekonto, så kan sove roligt igen.

Med venlig hilsen
Finn

e-consultic.dk
besvaret 8 Jan, 2015 Bogføringshjælp af e-consultic (6,660 points)
løst× 5
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.