Hej
Aller helst ville jeg jo gerne kunne flytte abonnenter fra et abonnement til et andet, når jeg f.eks. som nu vælger at splittet et abonnement op i to, så den funktion er ønsket.
Men når det nu ikke kan lade sig gøre, så har jeg valgt først at eksportere alle abonnenter fra det ene abonnement og så herefter at importere dem til et nyt abonnement - her kunne det så være en stort hjælp, hvis kolonnerne stod i samme rækkefølge i eksportfilen, som de stå i, i kolonnevælgeren.
Det kunne også være rart, hvis den kunne eksportere i et format, som direkte kunne importeres. Lige nu, eksportere den som xls, den er jeg så nødt til at konvertere til csv, for at jeg igen kan importere den.
Til sidst, kunne det være rart, hvis kolonnerne hed det samme i import og eksport, f.eks. hedder det "Nr." den ene og "Kundernr." i den anden, "Tilmeldt" i den ene og "Registreringsdato" i den anden, "Ophørsdato" i den ene "Ophør" i den anden og tilsidst "Ekstra tekst til ordre/faktura" i den ene og så "Ekstra tekst" i den anden.
Endelig ville det jo være super, hvis jeres program kunne genkende at det var en fil, som det selv havde produceret og dermed også kunne forælge de korrekte kolonner.