Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæg slettet. Ingen grund til gratis support denne vej.

0
Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
i Forslag » Andet af (2.2k points)
opdateret af

1 Svar

Hej Robert

Jeg kan ikke specifikt huske hvornår vi havde udfordringen, men det passer nogenlunde med det tidspunkt for hvornår du har oprettet dette indlæg. Men på et tidspunkt "døde" den service som vedligeholder de brugerspecifikke feltrækkefølger og du kan i den forbindelse have oplevet at du har "mistet" dit workflow.

Vi fik det på plads relativt hurtigt efter det blev konstateret og jeg formoder at du kører videre som du plejer?

Det fremgår ikke af indlægget om du har været i kontakt med supporten, men det kan altid anbefales hvis du oplever en gennenmgribende ændring i dit workflow - enten så kan vi forklare hvorfor ændringen er blevet foretaget eller også kan vi blive gjort opmærksomme på at vi har en udfordring vi skal have løst.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)