Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscannede bilag - gøres større.

+2
Hej. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig, at de ubehandlede indscannede bilag var større, så man tydeligt kunne se, hvad det var. Jeg har indimellem 50 indscannede bilag fra en af mine kunder, og der ville det være rart, hvis jeg tydeligt kunne se, hvad bilaget er, når jeg skal bogføre. Jeg bogfører efter bankbilag og skal så finde det bilag der hører til posteringen, og det er ikke nemt, når det er så småt - så skal jeg enten trykke på bilaget for at få det større, og det skal jeg gøre indtil jeg finder det rigtige, eller også skal kunden bruge tid på at skrive tekst til hvert bilag, så jeg kan se, hvad det er uden at kigge på bilaget. Og det samme, når jeg ved en anden kunde indscanner bilag, som allerede er bogført, og derfor har bilagsnr. på, som jeg skal bruge til at knytte bilaget til den bogførte postering. Så kan jeg ikke se bilagsnr. uden at gøre bilaget større. Der ville det være super godt, hvis jeg bare kunne aflæse det med det samme, når de lå som ubehandlede og jeg skulle tilknytte. Håber i forstår, hvad jeg mener. (Jeg ville indsætte et printscreen, men det kunne jeg ikke). Er det noget, i kan ordne ? Mvh. Dorte.
i Forslag » Bilagshåndtering af (4.0k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Dorte

Det er ikke som udgangspunkt noget vi kommer til at gøre mere ved.

Vi har lavet det således at hvis du placerer musen oppe i øverste venstre hjørne så kommer der en større udgave af billedet frem uden at skulle klikke og åbne noget. (Der er et forstørrelsesglas.)

Jo større du gør selve popuppen med ubehandlede - jo større bliver dit mouse over billede - så det skulle gerne kunne løse dit problem.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Ja, men det er jo dødirriterende at skulle trykke på forstørrelsesglasset for at kunne se det, og jeg kan jo ikke skrive samtidigt, så jeg skal huske, hvad jeg skal skrive. Hvis bare det var lidt større, så ville jeg kunne læse, hvad der stod.
Det er det som er det gode ved det - du skal ikke trykke,  bare flytte musen henover.
På et tidspunkt inden for en ikke nærmere defineret fremtid vil vi gentænke hele ubehandlet mv. Hvad det får af konsekvenser for visningsstørrelsen kan jeg ikke udtale mig om - men det kan ske at det bliver tilpasset der. For nærværende er det, det der er at arbejde med.
Jeg ved godt, at jeg ikke skal trykke, men den bliver ikke stående åben imen jeg skriver - ihvertfald ikke hos mig.