forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hvis filnavn = bilags nr. så tilknyt automatisk til bilag.

+1
Hej E-conomic

Jeg fik en idé hvor hvis de filer som man sender til postkasen har et nummer, at så E-conomic selv automatisk tilknytter dem til mine posteringer i e-conomic.

Så når jeg har skannet et bilag ind og kalder filen 214, så sender jeg den til e-conomic emailen også tilknytter e-conomic automatisk bilaget til posteringer med bilags nummer 214.

Man kunne jo lave det som et flueben man lige klikkede af hvis man ville have denne mulighed.
spurgt 3 Okt, 2014 i Forslag » Indscanning af cfe (210 points)
status opdateret 8 Okt, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Hej

Tak for dit forslag.

Dette vil medføre en del spørgsmål som f.eks. hvad den skal gøre i forbindelse med at man nulstiller sin bilagsnummerserie hvert regnskabsår. Vil den så skulle tilknytte til begge regnskabsår.

Ligeledes giver det også større muligheder for at man får vedhæftet et bilag til en bogført postering forkert, hvilket ikke kan fortrydes.

Typisk vil flowet i indscanning være at man indlæser sine bilag og ud fra disse bogføre sine posteringer - dermed selvfølgelig ikke sagt at man skal hindre nye funktioner der kan gøre flowet mere fleksibelt, men i dette tilfælde synes jeg at det opstiller for mange potentielt "farlige" variabler til at det kan implementeres tilfredsstillende.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 8 Okt, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”