forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Skærmen fryser ved sagsafslutning i 'Projekter'

0
Når man i 'Projekter' afslutter sager og klikker 'Ok' fryser sitet, og man skal logge ind på ny. (Firefox på Mac).

Rimeligt irriterende :-)
spurgt 29 Sep, 2014 i Forslag » Projektstyring af Gross DK (140 points)
status opdateret 28 Jan, 2015 af Heidi Christensen

2 Svar

Hej Gross DK,

Det var da noget underligt noget, at den fryser. Jeg har netop testet og kan godt se problemet. Jeg bringer det videre til teknikken, så vi kan få kigget nærmere på det :) Retfærdigvis vil jeg dog også sige, at ikke er noget vi kommer til løse indenfor få dage, men jeg skal nok skrive her på forum igen, så snart fejlen er rettet :)

I mellemtiden vil jeg anbefale dig at bruge Google Chrome på Mac. Jeg har lige testet i Chrome også, og der sker det ikke. Eller du kan bruge genvejen CMD + R i Firefox for at genindlæse siden skulle det du opleve fejlen - så du ikke behøver lukke hele fanen eller browseren ned og logge på igen :) Genvejen virker for øvrigt også i Chrome til at 'refreshe' en side ;) så var der også lige et lille tip til Mac brugere :D

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Sep, 2014 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
Hej igen,

Vi har nu fået løst problemet med, at siden 'frøs' efter man afsluttede et projekt i Firefox på Mac :)

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 28 Jan, 2015 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”