forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Årsregnskab

0
Jeg er ved at bogføre gl. regnskabsår (2012) fra en gammel revisor - der lavede det i hånden.

Jeg har taste alt ind ultimo 2012, balancen stemmer nu med den håndskrevne, men der er en stor diff på 2.811.367,18 kr.

Jeg har nu igen brugt 2 dage på, at få det til at stemme uden held.

Nogen ideer? nogen der gider hjælpe? Er snart desperat over det...

God søndag herfra
spurgt 28 Sep, 2014 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af HanneS (160 points)

Hej Hanne

Mangler lidt detaljer for at kunne hjælpe. Er der ubalance i kladden eller mellem aktiver og passiver eller noget helt tredje? smiley

Mvh

Andreas Borris
www.keepers.nu

1 Svar

Hej Hanne,

For at kunne hjælpe dig med din ubalance, kræver det lidt mere; nemlig at jeg kan se dit materiale og også din kassekladde.

Du er velkommen til at kontakte mig, så kigger jeg på det.

Med venlig hilsen

Charlotte Beckwith

Charlotte Beckwith, HD(R)

http://www.cbregnskab.dk

besvaret 4 Okt, 2014 Bogføringshjælp af Charlotte Beckwith (1,650 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.