forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Formular til tidsregistrering

0
Hej

Vi er i opstartsfasen af projektstyring og jeg sidder og tester lidt i en prøve version.

Men allerede i tidsregistreringen er jeg løbet ind i problemer, idet den formular til registreringen som ligger i e-conomic slet ikke er god / hurtig nok. Der er alt for mange museklik. Jeg savner en kladde hvor der kan tastes timer ind i - eller endnu bedre importeres fra en csv fil. Jeg har ledt efter den, måske findes det allerede, jeg kan bare ikke finde det. Men hvis ikke er det så noget der evt. kunne blive implementeret ??

Ellers går vi døde i indtastningen, og må nok finde et alternativ / evt. selv styre det i excel ark.

Mvh John
spurgt 2 Jul, 2014 i Spørgsmål » Projektstyring af johe (390 points)
gen-kategoriseret 14 Aug, 2014 af Camilla Jesswein

2 Svar

Hej John,

 

Tak for dit indlæg :)

 

Det ligner at i sidder og arbejder i vores "gamle" tidsregistreringsmodul. Vi har fornyligt udviklet en helt ny tidsregistreringsmodul, som letter tastearbejdet. Den er stadig på "demo-stadiet", hvor den bliver testet af nogle udvalgte kunder og selvfølgelig dem som der ønsker den tilknyttet før tid. Jeg vil tro at den vil være relevant for jer her.

 

Det i blot skal gøre, er at sende jeres aftalenummer her i denne tråd eller info@e-conomic.dk, hvor i bare kort skriver at i ønsker den nye tidsregistreringsmodul tilføjet jeres aftale :)

 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Mikkel Hansen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 2 Jul, 2014 Spørgsmål af Mikkel Hansen (2,050 points)
Hej John

Hvis det ikke er tilstrækkelig har vi en simpel tidsregistrering i vores crm app til e-conomic.

Ring eller skriv hvis du vil høre mere - telelfon 7025 7600 mail salg@itnvision.dk

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 3 Jul, 2014 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (17,640 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”