forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indscanning

0
I "Ubehandlede" har man kun muligheden for at opdatere enten Noter eller omrokering af bilagene ved at trykke "Udfør", hvorefter filen opdateres og lukkes.

Hvis man har mange bilag og forsyner bilagene med noter og flytter rundt på dem, vil det være praktisk at kunne opdatere undervejs og forblive i oversigten. Dvs. jeg mangler en "Opdater"-knap.

For la-a-a-a-ng tid siden lovede I at gøre noget ved indscanningsmodulet, men der er intet nyt under solen.
spurgt 28 Jun, 2014 i Forslag » Indscanning af Erik Jensen (24,490 points)
status opdateret 14 Aug, 2014 af Lauris Sørensen

3 Svar

Hej Erik,  jeg kan se at du har nogle udfordringer med indscannings modulet. Måske kunne vores produkt KPMG e-faktura gør det letter for dig. Har du til og lydt vil jeg meget gerne give dig en demostration af det. Det tager kun 30 min.  Og selvfølgeligt helt uforpligtende

Mvh

Johan Binder
besvaret 28 Jun, 2014 Forslag af Johan Broberg Binder (180 points)
Tak for dit indlæg, men fakturadelen er langt det mindste af opgaven og fungerer ganske udmærket i e-conomic incl. betalinger.
Hej Erik. Tak for dit svar. Jeg har desværre ikke udtrykt mig godt nok. Det er et system til behandlign af kreditorfaktura hvor vi aflæfter informationerne på faktura, sender dem i godkendelsesflow hvor man kan kontere dem og så sender over i e-conomic - Så kan man automatisk trække betalinger ud fra e-conomic. Alt i alt kan en faktura køres igennem uden man behøver at bruge ens tastatur - Fra man har modtaget den til den er betalt kan klares på 5 min :-) se evt. vores app link her.

http://www.e-conomic.dk/apps/kpmg-e-faktura

Kunde det være noget du ville se mere på så vil jeg meget gerne vise dig den.

god dag til dig.

MVh
Johan Binder
Jo, jeg har læst om Jeres modul, hvorfor jeg svarede, som jeg gjorde.

Med venlig hilsen
Erik Jensen
Hej Erik, Helt ok. Du skulle have budet. HAr du interesse for at se det en dag skal du være velkommen til at sige til. Jeg vil ønske dig en god dag.
Hej Erik

Tak for dit indlæg og forslag.

Jeg kan sagtens se fornuften i at opdatere undervejs, uden at ryge ud af oversigten. Når man sidder og arbejder med sine indscannede bilag.
Så jeg vil tage forslaget med til videre overvejelse, og vil opdatere dette indlæg når der er konkrete nyheder.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 14 Jul, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
opdateret 13 Aug, 2014 af Lauris Sørensen
Hej Erik

I kølvandet på vores for nyligt afholdte prioriteringsmøde er der kommet nyheder i forhold til dette forslag, der går på at der skulle være en "Opdater" knap i Ubehandlede, der gav muligheden for at gemme/opdatere, ens nyligt påførte noter og eventuelle rokader i bilag.

Den alternative og nuværende løsning til dette er at vi kan klikke på knappen "Udfør" og derefter klikke på Ubehandlede igen, så her er der tale om ét ekstra klik, dette føler vi imidlertidigt er acceptabelt, eftersom det også må tages i betragtning at mange brugere kan nå hele listen af ubehandlede bilag igennem, før end at de har brug for at gemme/opdatere.

Dette var jeg naturligvis klar over før jeg satte forslaget til overvejelse, men jeg tog det alligevel med da jeg ligeledes føler vi kunne trænge til at gentænke arbejdsvinduet i "Ubehandlede". Vores prioriteringsmøde har dog kastet lidt lys over denne sag, du nævner at vi for et stykke tid siden har lovet at gøre noget ved indscanningsmodulet, og jeg vil medgive at der ikke er sket meget siden drag & drop. Det er dog stadig hensigten at vi vil gentænke/opdatere nogle af de nuværende arbejdsgange i Indscanning og de medhørerende funktioner, herunder de funktioner der er tilstede i Ubehandlede.

Imidlertidig er det dog ikke noget vi har tid og ressourcer til at sætte på prioriteringslisten. Det er dog hensigten at når der bliver plads til det i udviklingsafdelingen, vil vi også tage indscanningsmodulet under kærlig behandling og få det opdateret og gøre det til et endnu bedre modul. Disse tiltag har jeg dog for nuværende ingen tidshorisont på, hvorfor jeg ikke kan give dig nogen garanti for hvornår det kommer under luppen.

Jeg håber at dette har kastet lidt lys over vores overvejelser og intentioner, omend det formentlig ikke var præcis det svar du ønskede.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 14 Aug, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”