Jeg tror, der ville rejse sig et ramaskrig, hvis vi FJERNEDE leverandørvarenumre - så 'totalt' ubrugelige er de åbenbart ikke :-)
Spøg til side - min pointe er selvfølgelig, at den nuværende funktionalitet jo tydeligvis er bedre end ingenting. Og med et produkt som e-conomic, der - efter min bedste overbevisning - er det mest komplekse regnskabssystem på markedet, der SAMTIDIG opdateres så tit, som det gør (hver 14. dag), er det klart, at forbedringer nødvendigvis må laves OG frigives løbende. Lakmusprøven hele tiden værende: "Gør denne feature på dette stadie livet lettere for nogle brugere?" - uagtet, at det efterfølgende kan gøres endnu bedre.
Jeg synes faktisk, det lyder som en fin idé. Jeg har lige hurtigt testet flowet, med indtastning af hhv. varenummer og leverandørvarenummer, og jeg kan ikke umiddelbart se, at dit forslag skulle give problemer. Så hvis andre kan se en idé i en sådan "tilføj leverandør-varenumre efterhånden som de tages i brug"-feature, hører vi meget gerne fra jer.
Mvh.