forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Quick search blandt kunder

0

Hej

Først må jeg sige at jeg er rigtig glad for Quick Search funktionen smiley

- og jeg ville blive endnu mere glad, hvis det også kunne lade sig gøre at anvende når jeg fx. skal søge efter en kunde. 

Så... please...

spurgt 27 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Gilpa.dk (790 points)
status opdateret 27 Maj, 2014 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Gilpa.dk

Tak for dit fine indlæg og hvor er det skønt at høre at du finder god nytte i QuickSearch.

Vi har dog allerede et søgefelt inde i vores kundekartotek, der yder stort set samme funktion som hvis man kunne quicksearche i kundekartoteket. Ydermere ville det "ødelægge" formatet i QuickSearch hvis man skulle have den til at læse på brugerspecifikke kartoteker.

Så jeg vil sige mange tak for dit forslag, men det er desværre ikke noget vi vil implementere på nuværende tidspunkt.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 27 Maj, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Tak for dit svar og forslag til løsning.
Faktisk synes jeg at lige præcis søgning af kunder er en funktion der er lidt "bøvlet". Årsagen tror jeg skal findes i antallet at kunder i kartoteket.
Fra jeg klikker på "Kunder" i venstre side, til søgefeltet er aktiv, går det en vis tid. Rigtig mange gange klikker jeg i feltet og begynder at skrive - og pludselig åbnes der en tilfældig kunde - tror det er fordi siden tager lang tid om at indlæse og når jeg tror jeg har klikket i søgefeltet, rent faktisk har klikket på "rediger en kunde".
Det slog mig lige!

At du naturligvis også kan anvende browserens søgefunktion: Ctrl+F til at søge. Denne virker ihvertfald også i selv kundekartoteket.

Bare lige en lille tilføjelse :)

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 30 Maj, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”