Font i kalender

0
Når mine medarbejdere skal registrere deres timer, så klager de over at fonten i de datoer, som er i kalenderen ikke længere er så "bold" som de plejer, og det gør det svært at se hvilke dage der er registreret hvad.

Problemet vedrører kun "nyt layout"

Hilsen Claus
i Forslag » Projektstyring af (120 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Claus :)

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt følge dig, det skyldes at der ikke længere er den her grå baggrund, som der var i det gamle layout.

Vi kommer dog snart med en helt ny kalender i det nye layout, hvor selve datoerne bliver større, hvorfor det bliver endnu nemmere at se på hvilke dage der er foretaget registreringer på.

Så bare rolig Claus, vi er i fuld gang med det nye tidsregistreringslayout som inden for den nærmeste fremtid vil blive implementeret på det nye e-conomic.

Med venlig hilsen
Frederik Ploug

Online regnskabsprogram

Forslag af (6.9k points)

Hej Claus

Jeg melder mig lige på banen i indlægget her.

Ved indførslen af det nye layout til timeregistreringer, vil jeg gerne høre om dette fortsat er et problem?
Der er nemlig indført ny font i kalenderen, og den er i min optik ihvertfald ganske synlig og let at arbejde med for nuværende.

Ser frem til at høre om du og dine medarbejdere er af samme opfattelse smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

Forslag af (34.9k points)