Mens jeg er nysgerrig over, hvad funktionen "NOTER" under indslilliger kan bruges til, kunne jeg forslå en måske nyttig note-fuktion som kunne være til gavn for os der bogfører egne materiale, men måske har brug for at andre såsom ekstern bogholder/revisor følge op på en lille "note"
Kunne man f.eks. have en "Note" knappe/felt i selve posteringsformularen - således at når man støder ind i noget, man gerne vil spørge/give en anden uddybende information eller spørgsmål om, at noten bliver "flagged" sammen med posteringen - eller kan læses af vedkommende fra en "note oversigt" et eller andets ted (lidt ligesom det som i den gamle e-conomic hed kommunikation?
Jeg mener ikke, at sådanne noter bør være gemt som en del af selv posteringen, bare at funktionen er tilgængelig fra posteringssiden og at der følger en flag med posteringen, indtil afsenderen eller modtageren sletter den. På denne måde vil man kun henlede vedkommende opmærksomhed til noten direkte fra det sted hvor man måske tænker "Hvad handler det her om" eller "hvorfor er den bogført på denne måde" ?
Bare en tanke... mvh/Adrian