Hej
Ja, det hjalp jo betydeligt – bortset fra, at alt er meget småt nu og dermed NOGET mere anstrengende for øjnene at arbejde med. Ved godt, at det lyder som om, at jeg bare SKAL brokke mig. Det er virkelig ikke sådan det hænger sammen. JEG HAR EN TEMMELIG STOR SKÆRM – og det hjælper mig sku desværre ikke her. Alt er ændret nu – mail, you name it. Pisse små bogstaver!
Nå never mind, jeg lærer vel at leve med det… ØV.
Ja, jeg ved godt at man kan bruge page down og page up – problemet er bare, at du skal trykke på den en gang for hver linie du vil justere op/ned. Det bliver man altså tosset i hovedet – og død i fingeren af! Ja, man kan godt scrolle med musen – HVIS DU VEL OG MÆRKET STÅR I DET GRÅ PILEFELT I BILAGET (HØJRE SIDE). Står man hvilket som helst andet sted på bilaget, sker der ikke en skid. Det er ikke noget med browseren at gøre – bruger internet explorer som jeg altid har gjort. Jeg er ked af at sige det, men den nye er version er fin og flot, men funktionelt er den gamle version LANGT at foretrække. Den virkede jo fantastisk, hvorfor i alverden smide alt på gulvet – og bruge tid på at opfinde noget helt nyt, når det gamle virker som det skal. Selve opbygningen er også lidt for klappe kage agtigt til mig, men det er selvfølgelig smag og behag. Den nye version er simpelthen for tidskrævende og kræver alt for mange klik her, der og alle vegne hele tiden…
Tilsidst vil jeg gerne gøre opmærksom på, at der STADIG er fejl i forbindelse med konto numre. Hvis jeg f. eks vil bogføre på konto 3621, taster jeg 3621 i feltet kontonr. HVIS JEG IKKE ER MEGET OPMÆRKSOM OG TRYKKER ENTER FOR HURTIGT EFTER JEG HAR TASTET ALLE FIRE CIFRE, VÆLGER DEN AUTOMATISK KONTO 3620!! Denne ”børnefejl” i programmet har været der lige fra starten. Jeg ved at en anden kunde har skrevet om nøjagtig det samme, da versionen lige var blevet frigivet. DET ER STADIG IKKE RETTET. Det giver altså kæmpe problemer, hvis det ikke bliver rettet i en fart.
Hvis man bliver stående på feltet efter at have tastet de fire cifre, til den ”selv” har fundet konto 3621 – og herefter trykker enter, er der ikke noget problem. Det er bare ikke altid, at man har tålmodigheden til at vente det sekund ekstra – hver gang, hver linie…
Det gælder alle kontonumre og ikke kun ovennævnte kontonummer i kontoplanen. Man skal VIRKELIG være opmærksom.
Sorry, ved godt at jeg er en bitch lige nu og er totalt negativ (ovenstående), men jeg hader sku virkelig denne version. Slet slet ikke gennemtestet af folk, der normalt arbejder med bogføring, hvis du spørger mig.
Nå, men jeg kan se mere af bilagene nu.