Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tidsregistrering

0
I har været ved at rode en lille smule med hvordan tidsregistreringen virker her inden for de sidste par uger.

Og det her skal egentlig bare opfattes som mine kommentar til ændringerne.

Når jeg trykker ind under tidsregistrering. Så kan jeg trykke mig ind under hvilken dag jeg ønsker at registrere under. Så var det sådan tidligere, at så var man under den dag og skulle aktivt ned og ændre datoen hvis man vil ha tiden på en anden dag. Det er også fint at muligheden er der for at vælge en anden dag. Men når jeg har trykket ind at jeg vil registrere på mandag den 10 marts. Så er det irriterende at den starter op med at være aktiv i datofeltet så jeg enten skal flytte musen eller til at trykke 3xTab. Før startede den op med at stå i Projektfeltet (meget bedre)

Når jeg så har trykket mig op i Projekt-feltet og indtastet mit nr. og trykker på Tab for at komme over i Aktivitet. Så hopper den over i Beskrivelse-feltet. Og jeg skal til at lave en Shift-Tab for at komme tilbage til Aktivitet, indtaste det nr. og en ny Tab tilbage til Beskrivelse.
Igen, tidligere var det mere logisk. Startede op i Projekt og så hoppede et felt videre for hver gang du trykker Tab.

Og så har jeg tidligere lavet et indlæg om at det vil være rart at man ikke skal til at trykke Ny tidsregistrering hver gang man har sagt ok til den tidligere indtastning. Men nemmere hvis den automatisk er klar til en ny indtastning ved at stå i Projekt-feltet. Det har I dog kommenteret at I er ved at kigge på muligheden for.

Jeg ved det her er småting. Men det er småting der gør at man - eller ved ikke med andre, men jeg - irritere mig lidt over systemet, da det er funktioner jeg bruger dagligt.
i Forslag » Projektstyring af (150 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej BSM

Det er en kendt bug og vi er i gang med at løse den. Altså den med aktivitetsfeltet bliver sprunget over.

Den anden del med at den starter i datofeltet er rent faktisk baseret på kundebehov som i stor stil har givet udtryk for at de gerne ville starte her - det er selvfølgelig beklageligt at det så er til gene for andre.

Men som sagt så arbejder vi hårdt på at få løst den bug der ligger med at aktivitetsfeltet springes over.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej BSM

Ny tidsregistrering er lanceret og din udfordring med aktivitetsfeltet er løst.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)