forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fungerer cvr numre ikke længere ved nye kunder ?

0
Førhen var det som regel således, at oprettede man en ny kunde, og lagde ud med at indtaste denne kundes cvr nummer, for derefter at klikke videre til et af de andre felter, så blev info på kunden hente ud fra registreringer på cvr nummer.  Dette fungerede i 9 ud af 10 tilfælde.  Nu fungerer det overhovedet ikke længere, hverken ved opret af debitor eller kreditor.  Er der en årsag til det ?
spurgt 5 Mar, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Robert (2,090 points)
gen-kategoriseret 21 Mar, 2014 af Frederik Ploug
Er jeg den eneste med dette problem ?

Er dette indlæg set af nogen der kan svare ?

 

R :-)

2 Svar

Hej Robert :)

 

Tak for dit indlæg,

 

Det virker godt nok underligt hvis det ikke virker hos dig, jeg har nu gennemtestet i alle browsere og funktionen virker stadig, dog stadig kun på de cvr numre som ikke vælger at få deres oplysninger skjult.

 

Såfremt det stadig ikke virker hos dig, skal jeg bede dig lige hive fat i vores support, enten på telefon 88 20 48 40 eller via chat support eller mail support på info@e-conomic.dk

 

Så finder vi naturligvis ud af hvorfor det ikke fungere hos dig:)

Med venlig hilsen
Frederik Ploug

Online regnskabsprogram
 

besvaret 7 Mar, 2014 Spørgsmål af Frederik Ploug (6,920 points)
Og heller ikke hos mig...
Virker heller ikke hos mig
Det fungere heller ikke ved mig.
besvaret 24 Mar, 2014 Spørgsmål af BSN (360 points)
Og her virker det heller ikke, og har ikke gjort det i flere uger.
Cvr funktionen skulle meget gerne virke, såfremt den ikke gør dette skal jeg lige bede jer kontakte vores support på 88 20 48 40 eller på mail info@e-conomic.dk
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”