Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektførte lønninger

0
Hej

Vi kører projektstyring, med tidsregistrering.. I den forbindelse bliver der bogført på 2 konti - Projektførte lønninger og lønninger afsluttede projekter!

Nu hvor vi er igang med at lave årsafslutning, er jeg blevet i tvivl om det er korrekt at vi bogfører tidsregistrede lønninger her på? Vi bogfører også lønningsposter fra vores lønsystem, og synes at det ser forkert ud i resultatopgørelsen?

Måske er det bare fordi jeg ikke lige kan vende det rigtig i mit hoved - men håber at I kan hjælpe :)
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (150 points)

1 Svar

Hej

Tag en udskrift fra jeres lønsystem, med saldotal. Her vil du kunne se hvad I har indberettet af løn for hele året. Afstem det herefter med det du har stående i resultatopgørelsen, det skulle gerne stemme overens.

Med venlig hilsen Anders Bærentzen registreret revisor Din Revisor ApS dinrevisor.net ab@dinrevisor.net 50 50 34 60
Bogføringshjælp af (5.6k points)
Tak for svar.. Men selve lønafstemningen er ok... Vi kører danløn og bogfører automatisk her fra... Men udover det - bliver der bogført projektførte lønninger og lønninger afsluttede projekter, når der bliver tidsregistreret på projekter..

Lige nu er jeg ude i, at det er en fejl at jeg har oprettet disse 2 konti som driftskonti - og de burde måske ligge som balancekonti sammen med igangværende arbejder??

Jeg har oprettet kontiene ud fra dette i sin tid..

http://wiki.e-conomic.dk/projektstyring/integration-med-finans-tid
Jeg vil også mene at de skal ligge i balancen, ved igangværende arbejder.