Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Notatmulighed i oversigten over ordrer/tilbud/fakturaer

+1
Jeg savner en mulighed for at kommunikere med andre medarbejdere om ordrerne. Lige nu har jeg løst det ved at stjæle to felter: Øvrig reference (da det er med i oversigten) og tekst 2 (da der er plads til noter).

Det handler om at kommunikere om de forskellige dele af ordren. At kunne afstemme den så den kan sendes. Sælger laver ordren. Bogholder registrerer om det leverede stemmer overens og noterer evt. ændringer. Sælger godkender, men beder bogholderen om at korrigere et punkt, hvorefter den kan sendes. Altså kommunikation frem og tilbage.

Jeg kommer fra et forfærdeligt bogholderisystem Navision. Der er intet godt at sige om dette, bortset fra et koncept om et "rollecenter", hvor man sendte bilag til andre brugere med beskedder.
i Forslag » Lagerstyring af (230 points)
status opdateret af 🔒
Hej,

Vi har brug for nogle af de samme muligheder
At kunne give de forskellige medarbejder info om hvad der sker med den enkelte ordre - hvilke stadie den er i - og hvad vi evt har snakket med kunden om, hvis der har været noget korrespondance omkring bestillingen
Et enkelt lille CRM værktøj

1 Svar

Hej JM

Du har været aktiv i går. smiley

Vi har flere forslag omkring udvidet noter på forskellige områder i systemet, men det er en rolle af CRM system som vi ikke har tænkt os at implementere for nærværende.

Så tusind tak for alle dine indspark - selvom de alle for nærværende er blevet afvist - det beklager jeg selvfølgelig - så er al feedback værdsat da det giver os en rettesnor for hvordan vores brugere tænker og arbejder med systemet.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)