Hej Lasse.
Jeg har først set dit indlæg i dag, da jeg åbenbart ikke får svarmails på mine indlæg.
Du dømmer "Implementeres ikke". Men det passer ikke. Efter mit indlæg har I suppleret Lageroptælling med felter, hvor man netop kan trække en lagerliste pr. Lokation og undertrykke varer, hvor beholdningen er nul. Det er fint, men din afgørelse var altså forkert.
Nu mangler der blot, at I også udvider rapporten Finanslagerværdi med samme muligheder. Kan det lade sig gøre det ene sted, kan det vel også det andet.
Jeg er fortsat af den mening, at "Lagerflyt" mangler en kolonne med varens navn. Det er da ikke alle varer, man som bruger kan genkende udelukkende på varenummeret. Og da varens navn angives på den efterfølgende rapport/bilag efter bogføringen, så er operationen vel ikke så svær.
I går meget op i, at indput skal være nemt, men det er jo slet ikke det væsentligste ved et administrativt system - det væsentlige ligger i, at man kan få noget anvendeligt output af alle de data; og der mener jeg, at outputdelen trænger til en gevaldig overhaling.