Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Håndterering af afspadsering

0
Hej.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at det var muligt at angive en tekst eller en overskrift ved regulering af afspadsering - det er en stor mangel.

 

Så undrer det mig også, at jeg kun kan lave en reguleringslinje pr. måned og at jeg ikke kan "bogføre" den, så de ikke kan ændres/slettes

Til sidst tror jeg at der en fejl. Det har ikke været mig muligt at lave en skæringsdato for afspadseringen, hvis jeg har en medarbejder og sætter ham til skræingsdato 01.10..13 og at han derfra skal optjene afspadsering, så vil de timer han har haft før 1. 10.13 tælle som afspadsering, idet det eneste (så vidt jeg kan se) skræringsdatoen gør, er at fjerne normtiden. Så det giver medarbejden mange timer i plus på kontoen.

 

Ellers et super værktøj, jeg mangler bare lidt mere sikkerhed i form af disse tre forslag/rettelser.

 

P.s Når I nu er ved at sætte noter/tekst på afspadseringen, så kunne det være fantastsisk at det også blev muligt ved km registrering - det er jo faktisk et krav fra SKAT at der skal stå formål ved registreringen.

 

Patricia
i Forslag » Projektstyring af (4.2k points)
status opdateret af 🔒

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.