Jeg har et ønske til Jer som jeg håber I kan gøre noget ved og som vil spare mig for 70% tid ved varemodtagelse.
Når jeg overfører en bestilling til en leverandørfaktura er der virkelig en ret tumpet mangel som giver alt for meget dobbelt arbejde.
Når jeg får vinduet op med bestillinger kan jeg ikke redigere eller indtaste kostprisen med det samme i det vindue, men må først finde alle varerne og tjekke dem, så overføre dem til fakturaen og så skal jeg så ind og redigere hver enkelt linje igen og dermed have fat i produktet igen. Forestil Jer hvordan det er at varemodtage 150 forskellige produkter 2 gange om ugen.
Det er simpelthen ikke godt nok e-conomic, så tilføj gerne et kostpris felt i vinduet der kommer op ved overførsel fra bestilling tak og det asap!
Generelt er hele varemodtagelse delen i e-conomic alt for tung og omstændig, fx mangler der en mulighed for masse import og masse redigering, indscannings muligheder osv. så jeg håber virkelig I opper jer på den del, det virker meget gammeldags og følger slet ikke med til de krav moderne webshop drivere stiller i dag.