Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Akkumuleret saldo på kontoudtog ønskes!

+3
Hej

Vi har mange kunder der efterspørger om de kan få et kontoudtog med akkumuleret saldo, så ledes at de nemmere kan finde "fejlen/uoverensstemmelserne". Jeg kan ikke finde nogen steder, hvor jeg kan danne et kontoudtog med dette. Jeg ved at dette også efterlyses af revisionsbranchen....

- Og ja, jeg ved, at jeg kan "udskrive" Debitorkontokortet under rapporter, men helt ærlig - det ser ikke særligt professionelt ud....

Jeg håber, at I vil gøre noget ved dette - da jeg vist ikke er den eneste med dette ønske!

Venlig hilsen

JH
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej JH

Se mit svar til CD hvor du også har kommenteret omkring samme emne.

http://forum.e-conomic.dk/8914/kontoudtog

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Jeg er helt enig med JH. Et kontoudtog uden saldo efter hver transaktion er ikke meget bevendt. Kære Hr. Bager, forestil dig at bogføre eller finde fejl ud fra dit bankkontoudtog, uden en løbende saldo. Jeg har netop igen i dag måtte lave et kontoudtog som Excel fil og maile dette til en kunde. Det er lidt fjollet, ikke?