Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura arkiv - visning af ordrenummer

+1
Ordrenummer mangler i oversigten over fakturaer. kolonnen er tom selv om langt de fleste fakturaer udarbejdes på grundlag af en ordre.

Det ser ud som om ordrenummeret ikke opdateres når man arbejder med lagerstyring og foretager levering og derefter overførsel til fakturering.

Når/hvis ordrenummeret bliver opdateret skal man også gerne kunne søge på specifikke ordrenumre.

//Henrik
i Forslag » Andet af (180 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Henrik.

Tak for dit indlæg.

Jeg har testet dette frem og tilbage, og kan godt se det ikke kommer frem.

Jeg har snakket med vores lager ekspert, som også kan bekræfte at den ikke gør det, og at dette er by design.

Forklaringen var at hvis fakturaen man laver kommer fra fx 6 ordre - så kan alle disse ikke vises i arkivet med den lille lup.

Det kan så diskuteres hvor vidt dette skal være muligt, om man kan finde en måde at få det til at fungere, selvom der ligger mange ordre til grund for fakturaen man søger frem i arkivet.

Vi vil derfor håndtere dette som et forslag, så jeg lader det stå for at se om andre bruger kunne være interesseret i at få denne funktion :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)