Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Regnskabsår

0
Jeg har prøvet at spørge min revisor men da han efter gentagne gange ikke svarer, prøver jeg her for ikke at komme for langt bagud.

E-conomic spurgte i januar hvis jeg ville oprette nyt regnskabsår, jeg skrev ja og tror det blev oprettet. Det gamle har revisorn endnu ikke lukket. Er det meningen jeg bare skal fortsætte med bliagsnumre, elelr skal man starte forfra? og er det meningen man bare fortsætter i det samme e-conomic billede eller er der et sted jeg kan vælge i hvilket regnskabsår jeg fører det ind?

på forhånd tak
lukket
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (150 points)
tusind tak!

 

god dag

1 Svar

 
Bedste svar
Hej KN

Hvad angår bilagsnumrene - det er et personligt valg - nogen starter forfra hvert år - andre kører bare på - det er et personligt temperaments spørgsmål.

Og hvad angår regnskabsår så er det præcis samme billede - det er udelukkende dateringen på posteringerne som er afgørende for hvilket regnskabsår du konterer i.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Bogføringshjælp af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af 🔒