Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kreditor Betalingsbetingelser

0
Jeg savner i den grad en mulighed for at få den betalingsbetingelse med, som jeg har aftalt med min leverandør med på vores bestilling, når vi afsender denne.

Når vi sender faktura til kunder, så bliver denne information taget med fra debitor kortet.

Det burde være en let øvelse, at lave denne "kreditorbetalingsbetingelse" som et dynamisk felt, som let kunne vælges til/ fra under design & layout.

Forslag til en hurtig forbedring, da jeg antager, at det vil være behjælpeligt at påføre den aftalte betaling til den pågældende leverandør.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Dennis

 

Tak for spørgsmålet.

Såfremt dine kunder ikke har passende betalingsbetingelser så har du mulighed for, at ændre dette på den enkelte debitor. Såfremt den ønskede betalingsbetingelse ikke er, at finde på listen så kan du oprette den manuelt og dernæst tilføje dem på dine debitorer så de stemmer overens med dine betalingsbetingelser fra dine leverandøre.

 

Jeg håber dette løser problematikken :-)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Simon,

 

Jeg ved godt hvor man opretter div. betalingsbetingelser :-) det er ikke problemet.

Vi skal ind i lager delen og kreditor delen.

Når jeg sender en bestilling til en kreditor - her kommer der INGEN betalingbetingelser på selve PDF filen og jeg kan ikke tilvælge dette.

Dette savner jeg, da jeg jo indtaster netop denne information, når jeg opretter en kreditor.

Vi skal bruge denne "funktion" for at bekræfte overfor leverandøren, at vi er enige og sikre os selv ved at have de pågældene betalingsbetingelser på skrift.

Hej Dennis

Tak for præciseringen :-)

Jeg vil give dig ret i at det er en funktionalitet vi ikke har pt.

en workaround er, at du kan indtaste dine betingelser i brødteksten i selve afsendingsøjeblikket. Følg linket og så vil du få en vejledning.

Selvom der i vejledningen står faktura så er fremgangsmåden den samme ved bestilling i lagermodulet.