Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgefunktion

0

Jeg mangler en søgefunktion, når jeg anvender Leveringssteder. Her kan man ikke søge en butik/leveringssted frem OG man kan heller ikke søge en faktura OG man kan ikke se butikkens/leveringsstedets kontoudtog. Det mangler jeg ret meget. Kan I hjælpe med forbedring på dette? Dejligste dag til jer Mh Frank

i Spørgsmål » Salg af (160 points)

2 Svar

Hej Frank

Vi har tidligere i år lavet en forbedring så man kan søge på leveringssteder.

Dette gøres i Salg - Kunder - udvidet søgning.

Når du her har fundet kunden ud fra leveringsstedet kan du enten kigge på Posteringer på konto for at se tidligere fakturaer og øvrig historik, eller herfra oprette nyt tilbud/ordre/faktura.

Jeg håber at denne nye funktion vil være en hjælp for dig, ellers må du meget gerne uddybe hvor du ønsker bedre søgemuligheder på leveringssteder.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej igen,

Tak for svaret, men måske du ikke helt har forstået problemet Det, du beskriver, er når du ikke har valgt Leveringssteder i menuen til højre. Du skal altså længere ind i systemet, nemlig: Salg > Kunder > Flere (i højremenuen ud for en kunde, der er oprettet med flere Leveringssteder) > Leveringssteder.

Når du således lander på oversigten over kundens leveringssteder, kan du ikke søge på et bestemt leveringssted, og du kan ikke se de fakturaer, der er skabt til de enkelte leveringssteder.

Det vil være ret skønt, såfremt dette kunne blive tilfældet.

Dejlig dag til jer - og tillykke med de flotte præstationer i Tour de France‍♀️

/Frank
Spørgsmål af (160 points)

Hej Frank

Først og fremmest tak for lykønskningen med Tour de France! Jeg kan ikke tage nogen ære selv da jeg kun har siddet på sofaen og intenst fulgt med, men hvor var det bare et helt fantastisk flot cykelløb i år! Jeg var selv helt opslugt af Tour de France og blev meget glad da jeg fik lov til at møde Jonas og få en autograf i den Jumbo-Visma kasket jeg havde købt smiley

Nåh men tilbage til emnet wink Jeg kan godt se at jeg ikke helt havde forstået hvad du ønskede dig. Du vil gerne have en søgemulighed i selve menuen Leveringssteder og samtidig en mulighed for at se fakturaer der er udstedt til stederne? Korrekt?

Ja-tak, det ville være et lettelse at få en søgefunktion på Leveringsstederne. Yderligere vil det være en mega-hjælp at kunne søge/se mm. fakturaer til de pågældende leveringssteder. Som det er lige nu er en faktura udstedt til Hovedfirmaet, men leveringen er sket til et underliggende leveringssted, hvilket gør det umuligt at fremsøge den til leveringen tilhørende faktura, da levering er sket et sted og fakturering et andet sted. Kan I hjælpe?
Jeg skal gerne dele dit feedback for dit forslag giver fin meing.Jeg tør dog ikke love det er en ide der vil blive implementeret og hvis den gør er det nok ikke lige om hjørnet.

En løsning på søgning på leveringsadresse kan være at benytte browserens søgefunktion ctrl+f (windows).
Ok. Tak for svar. Jeg bruger ikke windows, men er på en macbookpro.

Jeg synes, det er sløjt, at I ikke prioriterer dette forslag, da det er ellers er ganske umuligt at fremfinde en bestemt faktura til en (under-) afdeling. Der er mange - som i mange - faktureringer, der foregår som gennemfaktureringer til et hovedkontor med en tilhørende leverance til en underafdeling. Det skuffer mig, at I vender det blinde øje til her.

God weekend.
På en mac er cmd+f ;)

Det er ikke fordi vi vender det blinde øje til. Vi har dog over 160.000 brugere med mange forskellige behov,  det er absolut ikke mangel på vilje, men en erkendelse af at det er ikke muligt at opfylde alle behov selvom vi gerne ville. Vi prioriterer de ideer der ligger mest lige for eller dækker et behov hos flest brugere.

Dit ønske giver super meget mening og vil skabe virkelig stor værdi for de brugere som fakturerer ud til en leveringsadresse. Det er bare langt fra alle der har behov for dette.

Så det er ikke for at afvise din ide, jeg vil bare gerne være realitisk i mine svar og hvad jeg lover :)

Men som sagt er ideen givet videre til de teams der laver forbedringer til salgsmodulet, så må vi se om/hvornår den bliver samlet op.

Rigtig god dag herfra.