Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning i anden valuta end DKK

+9
Det ville være dejligt med mulighed for at lave bankafstemning af bankkonti der er i andre valuta end DKK

Der er flere og flere virksomheder der får konti i udenlandsk valuta(specielt i EUR) og det kunne være fedt at kunne afstemme disse konti direkte i Economic
i Forslag » Bank af (240 points)

2 Svar

Hej Pernille

I Kontolink har vi arbejdet på at kunne håndtere valutakonti fra danske banker ligegyldigt valuta og lave bankafstemningen af dem. Således der både bliver kigget på hvad der er bogført samt de faktiske banktransaktioner.

Det er stadig tidligt i udviklingen, men du skal være meget velkommen til at hive fat i os, hvis du har lyst til at teste det af udenfor e-conomic.

mvh

Steffen

Kontolink


-- <p dir="ltr">Med venlig hilsen/Best regards</p> <p dir="ltr"><strong>&nbsp;</strong></p> <p dir="ltr"><b>Steffen Ekelund</b></p> <br>- <a href="https://kontolink.com/"> Automatisk Bilagsindsamling med Kontolink</a></p>
Forslag af (320 points)
Hej Steffen, jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe med at teste en evt. ny funktionalitet når udviklingen når der til. Men er Kontolink og Economics det samme eller er I et uafhængigt system som vi så også skal have adgang til for at kunne teste?
Hej Pernille

Kontolink er noget helt andet :) Jeg har selv arbejdet i e-conomic fra 2010 - og allerede den gang var bankafstemning i anden valuta et stort ønske. Blandt andet derfor har vi gjort det muligt i Kontolink. Du skal være velkommen til at skrive til mig på sek@kontolink.com , hvis du skulle have mod på det.

mvh

Steffen
Hej Pernille

Vi har mange brugere der ligesom dig efterspørger denne funktion, så vi har det med på tegnebrættet til fremtidig udvikling, men jeg kan endnu ikke fortælle noget om hvornår det bliver klar til brug, da det stadig kun er i opstartsfasen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)