forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Konti for Varekøb/Lager/Vareforbrug på varegrupper bør komme med ud ved eksport af varegruppekartoteket

0

Når man bruger Lager kan man på hver varegruppe definere om gruppen er med Lagertræk 

- og hvis ja hvilken konto der bruges til "Varekøb/lager" + "Vareforbrug"

I Varegrupper kan man se om der er lagertræk men ikke hvilke konti der i den forbindelse bruges

Under "Alle indstillinger" - "Eksporter data" - kan man eksportere varegruppe-kartoteket - men her kommer informationer om lagertræk og Lager/vareforbrugskonti ikke med ?!

Har man mange varegrupper og der er fejl i finans f.eks. over til finanslagerværdi eller omsætningsstatistik kan man ikke se om varegrupperne er sat rigtig op uden at man skal ind og redigere hver enkelt varegruppe og ind på fanen Lager

Kunne man ikke sætte 2 nye kolonner på i varegruppe-oversigten så de kan ses direkte her (ligesom lagertræk) ?

- eller som minimum at informationerne kommer med ud når varegrupperne eksporteres ?

René Arpe

It-konsulent

spurgt 2 dage siden i Forslag » Lager af Rene.Arpe (17,030 points)

1 Svar

Hej Rene og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se ideen i fejlsøgning bliver noget nemmere, hvis man har mange grupper og vil se dette.

Som altid vil jeg give et forslag mulighed for, at andre brugere kan byde ind med deres tanker og holdninger på et forslag. Derfor vil jeg lade dit forslag være i et par uger, hvorefter jeg vender tilbage og tager stilling til, hvad vi vil gøre fremadrettet.

Du hører fra mig :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 2 dage siden Forslag af Jesper Mieritz (45,980 points)