Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføre uden direkte modkonto

0
Jeg blev virkelig ærgerlige over at finde ud af, at jeg ikke kunne bogføre uden en direkte modkonto. Vi har været vant til i Navision at kunne bogføre f.eks. en samlet Hensatte feriepenge og efterfølgende debitere på samtlige medarbejdere. Den funktion er virkelig kærkommen herfra, da både vores løn og kasseapparat er sat op efter disse principper.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Sabine og tak for dit forslag :) 

I forhold til at fordele ud på dine medarbejdere, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du sagtens kan lave en flerbenet postering. Det vil sige du kan lave en samlet postering på en konto og så fordele ud med flere ben. 

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan du fordeler på en medarbejder. Der må ligge en konto bag dine medarbejdere, da debet/kredit skal passe. Derfor vil jeg spørge lidt til, hvordan jeres opsætning og arbejdsgang omkring fordeling af posteringer på medarbejdere er lavet? 
Jeg håber du er frisk på at følge op, så jeg er sikker på, hvordan en evt. løsning skal laves. Alternativ kan vi måske allerede løse det med en flerbenet postering. Det afhænger dog af, hvordan du gerne vil have det skal fungere.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)