Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valuta

0
Os der har en EURO konto skal ved afstemning overføre rapporten til regneark og omregne beløb til DKK. Herefter hentes rapporten ind i kassekladden hvor der ved bogføring så skal skrives beløb i EUR.

Alt alt for bøvlet - vi har spurgt jer mange gange om dette ikke kunne ændres men uden held!
i Forslag » Andet af (170 points)
lukket af 🔒
Jeg har påtalt det utrolig mange gange, men valuta er kun noget, e-conomic har hørt om og implementeret på skrømt.
At det er et problem i systemet og dermed for kunderne, står de helt uforstående overfor!
Men for lige at hjælpe dig lidt på vej: Så start med enten at indtaste fakturanummer eller kundenummer, så ændrer systemet automatisk valutaen. Bruger du fakturanummeret, henter systemet også beløbet. Husk derefter at rette kursen til den af banken beregnede.
Men som så mange gange før, skal e-conomic nok komme efter det - måske om 3-4 år fra nu af.

1 Svar

Hej Annette og Erik :)

Jeg erkender der er en udfordring i forhold til valuta og afstemningen af banken. Vi er i gang med at samle feedback på bankafstemningen på dette indlæg. Jeg vil helt sikkert tage dette med når jeg skal komme med tilbagemeldinger i forhold til bankafstemningen. Det er noget det vi har hørt rigtig meget til. I skal derfor vide, at dette vil blive præsenteret for vores udviklere.

Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til indlægget omkring bankafstemningen for at have det bedste overblik.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)