Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekter

0
Hej

Det kunne være rigtig nyttigt at kunde åbne et afsluttet projekt.

I vores branche kan der forekomme at vi modtager en faktura fra en underleverandør lang tid efter af projektet er afsluttet.

Ved godt man kan vente med at afsluttet projekterne med derved bliver listen over igangværende projekter bare lang og uoverskuelig.

Endvidere kunne det være rart hvis man har muligehed for at fakturere med procenter !!

Entreprisesummen opdeles i diverse undergrupper og man fakurerer efter færdiggørelsesgraden som opgøres i provcenter.

Mvh. Gurli

KT Erhvervsbyg A/S
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Gurli :) 

I forhold til at genåbne et afsluttet projekt, så er det en funktion der ikke vil komme. 

Det kan lyde lidt hårdt, men jeg vil hellere være ærlig omkring, at dette ikke bliver ændret. Du skal dog være opmærksom på, at man kan omkonvertere fra et projekt til et andet. Det kan dog kun ske fra åbne til åbne og lukkede til lukkede. 

Man kan dog snyde lidt på denne måde. Lad os sige du har 4 projekter som er afsluttet, men du har glemt at bogføre en post på hver. Du bogfører nu disse 4 poster på et 'snyde projekt', som du så afslutter. Efterfølgende kan du gå ind og flytte hver af disse poster til det rigtige projekt og problemet er nu løst. 
Sig endelig til, hvis du har spørgsmål. Jeg kan godt forstå, at det er forvirrende :) 

I forhold til at fakturere procenter, kan jeg så lokke dig at uddybe, hvordan det praksis skal fungerer i e-conomic? Som jeg ser et projekt er tanken nemlig, at man løbende kan fakturere det man har lavet. Måske dette er færdiggørelsesgraden? - Der er jeg lidt i tvivl om, hvad du mener, så jeg håber du vil følge op her :)  


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)