Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - differencen vises.

+3
Hej

Er det muligt at få differencen vist når man har markeret udligninger ?

Det er nogen gange nemmere at stemme af når differencen vises.

Med venlig hilsen

Lene Laursen

Grillen Group
i Forslag » Andet af (640 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej Lene :)

Det er rigtig godt forslag du kommer med. Vi er i gang med en lidt større sag herinde, hvor vi kigger på hele bankafstemningen, så det er super fedt du kommer med feedback på dette område. Jeg vil give dit forslag videre til vores udviklere på dette punkt. Jeg på nuværende tidspunkt ikke sige noget om, hvorvidt vi gå efter denne løsning, men den er med i planen.

Jeg vil sætte forslaget som overvejes for nu. Når jeg ved mere, så vil jeg vende tilbage.

Hvis du har andre inputs til bankafstemningen, så er du meget velkommen til at skyde dem afsted her, så kigger jeg også på dem :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for dit svar - og ja jeg har skam flere gode råd (synes jeg selv) :-)

Når man står i bank afstemningen skal viser den bilags nr. som man har bogført bilaget på men det kunne være en kæmpe hjælp hvis man kunne klikke på bilags nr. og den ryger direkte til kassekladden. Det kan naturligvis kun lade sig gøre hvis man ikke har bogført kassekladden endnu - Dette gør jeg først når banken stemmer - så derfor ville det være en hjælp for mig :-)  

Med venlig hilsen

Lene Laursen

Grillen Group
Forslag af (640 points)
Hej igen Lene,

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Du skal have mange tak for den feedback du giver. Jeg har for nylig afleveret en rapport til vores udviklere omkring alt den feedback der er kommet på bankafstemningen.

Den sidste del med bilagsnummer er ikke med. Jeg må være ærligt at sige, at jeg ikke havde set den, så den var slet ikke med i betragtning. Omvendt vil jeg også sige, at de andre forslag, der var kommet omkring bankafstemning havde mere omtale fra andre brugere og derfor blev de valgt.

Her er dit oprindelige forslag omkring difference dog med. Det betyder ikke jeg kan love dig det bliver udviklet, men det var en af de forslag jeg gav dem, så de kunne kigge på de muligheder. Der er i gang med at kigge det gennem, men indtil videre har jeg ikke hørt noget til forslaget om differencen.

 

Hilsen Jesper Mieritz