forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ubehandlede bilag

0
Hejsa

Jeg har rigtig meget brug for, at jeg kan sortere ubehandlede bilag, som kan bruges direkte i kassekladde og leverandørfaktura.

Lige nu kan man sorterer i Arkiv, men hvis man skal vedhæfte dem i forbindelse med bogføring, skal man føre dem tilbage til ubehandlede, som bare bliver en stor rodebunke.

Jeg har en del kunder, som selv bogfører deres kreditorer faktura, men det bliver en stor rodebunke, hvor finansbilag og kreditorer bliver rodet sammen.

Med venlig hilsen

Bente Rosenberg
spurgt 5 Jan i Forslag » Indscanning af Stelsig

1 Svar

Hej Bente og tak for dit forslag.

Bare for at være helt sikker. Vil det virke bedst for dig, hvis man kan vedhæfte direkte fra arkivet til posteringer, eller sortere rækkefølgen ind i ubehandlede?

Jeg kan ikke love dig, hvilken løsning vi vil kigge på, men jeg synes det er værd at gribe fat i fleksibiliteten i forhold til at tilpasse det lidt mere, så man kan få et bedre overblik.

Derfor håber jeg du er frisk på at følge op :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 14 timer siden Forslag af Jesper Mieritz
Hej Jesper.

Det jeg har brug for er 2 slags ubehandlede. Jeg tager mig nemlig af finansbilag mens en kollega tager sig af kreditorfakturaer.

Den eneste måde, jeg kan sortere dette p.t. er via arkiv, men jeg skal så flytte dem tilbage til ubehandlede, før jeg kan indlæse dem i en kassekladde og min kollega skal hans kreditorfaktura tilbage til ubehandlede, før han kan vedhæfte dem ovre i lager modulet.

Derfor ville det være rart med flere ubehandlede "kasser#

Håber du forstår hvad jeg mener.
i gang× 4
løst× 92
besvaret× 145
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.