forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bruger med begrænset adgang har ikke mulighed for at få hjem fanen

+1
Jeg har en medarbejder der kun skal have adgang til projektmodulet men han skal også gerne have overblikket over udestående fakturaer, som man får på forsiden "hjem". Det skulle være hans startside, så hver gang han går ind, kan han se hvilke kunder han lige skal rykke.

Det kan jeg ikke tilvælge nu.
spurgt 5 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Mig

2 Svar

Det har også undret (og irriteret) mig – det ville også være mægtigt nyttigt at sælgere som f.eks. kun har en basisfane med alle salgsværktøjerne, at de også havde hjem fanen, så de havde et hurtigt overblik over hvem af vores kunder der ikke lige kan finde ud af at betale til tiden (specielt fordi man jo ikke bliver advaret om forfalden saldo når man opretter nye ordre)…

Således vil jeg godt tilslutte mig "Mig's" ønsket om at kunne til vælge hjem fanen for alle brugertyper.

besvaret 5 Jan Forslag af Helge Abrahamson
Hej Mig og Helge :)

Jeg kan godt forstå jeres undren i forhold til dette. Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke har en god forklaring på, hvorfor det er er sådan. Derfor vil jeg prøve at gå videre med det og høre om der er en speciel grund til dette og hvis der ikke er det, så vil jeg høre om det er noget vi kan lave :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 12 timer siden Forslag af Jesper Mieritz