forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bilag på sager

+1
Jeg har projektmodulet, og for at få alle bilag som underentreprenørfakturaer og leverandørfakturaer på sagerne. I dag skal jeg skrive sagsnavnet i note feltet, så min bogholder kan bogføre den.

Jeg ville dog gerne ønske at der blev installeret en dropdown menu med sagerne i, for så kan man nemt vælge de sager de skal ind på.

Lige nu kører det ikke rigtigt, for vi har fravalgt projektmodulet i det ene firma, for det er nemmere at lave sagsstyring i Excel.

Tænk på os selvstændige der ikke orker bogføring. Vi skal bruge vores tid på det vi er gode til, og de systemer vi skal bruge skal  understøtte dette. Sammenspillet mellem bogholderen og den selvstændige skal fungere så godt som muligt, uden for meget bøvl.
spurgt 19 Dec, 2017 i Forslag » Projektstyring af Mig (160 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

For at være helt sikker på, hvordan det skal fungere for dig, så vil jeg lige starte med at spørge lidt ind.

Når du siger ud gerne vil knytte et bilag til en sag, hvordan skal det så lægges ind på sagen?

Du nævner en dropdown. Hvor skal den være og hvordan skal den fungere?

Grunden til jeg spørger lidt ind er, at et bilag normalt ligger i en inbox indtil det behandles. Efter det er behandlet, så skal det bogføres på en postering.

For mig lyder det som om du gerne vil have et mellem step fra det kommer ind i inbox til det skal bogføres. Hvis jeg helt har misforstået dig, så må du endelig rette mig, så jeg er er sikker på vi forstår hinanden korrekt :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 4 Jan Forslag af Jesper Mieritz (46,220 points)
Ja tak. Jeg har lige sendt en privat besked til dig
Det er perfekt. Jeg sætter tid af til at ringe på torsdag. Mange tak :)
Jeg kunne forestille mig at det handler om indscanning via telefonen (app'en udgifter).
Det er i hvert fald ofte her, vi støder på udfordringen. :-)
Vh HelleA
Hej Helle og tak for at byde ind.

Hvordan fungerer det anderledes for jer i appen i forhold til fx. at maile dem ind?
Hos os har vi internt aftalt at alle, der bestiller varer skal skrive rekv.nr. på. Denne kommer automatisk fra leverandøren på fakturaen.
Men når der tages et billede af et bilag til en sag (f.eks. et køb i en butik, hvor medarbejderen har lagt ud) så skal medarbejderen selv huske at skrive det i feltet, som allerede er udfyldt med vores "navn".
i gang× 2
løst× 100
besvaret× 191
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.