forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Brugertilfredshedsundersøgelser

0

Hej

Jeg er en del af rengøringsplatformen Hilfr og da vi længe har gået og overvejet at få implementeret faste brugertilfredshedsundersøgelser, så vil jeg høre om det er noget E-conomic gør i eller har overvejet at udbyde til tech virksomheder? Jeg henvender mig fordi at en bekendt nævnte at deres virksomhed have brugt e-conomic i den forbindelse. 

Tak på forhånd

Victor

spurgt 18 Dec, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af VictorIP

1 Svar

Hej Victor og tak for dit spørgsmål :)

For at være helt sikker på jeg svarer korrekt på dit spørgsmål, så vil jeg lige høre om du efterspørger en funktion i e-conomic til at holde styr på tilfredsundersøgelser, eller hvordan tænker du, at det skal køre sammen med e-conomic? :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 3 Jan Forslag af Jesper Mieritz
i gang× 4
løst× 92
besvaret× 145
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.