forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

APP'en Udgifter: Knappen Feedback virker ikke for vores brugere

0

Hvis man går ind i APP'en Udgifter (på iOS) og trykker på Tandhjulet og derefter knappet Feedback, så får vi en fejl med følgende:

Ingen e-mailkonto
Sæt en e-mailkonto op på din telefon for at sende feedback.

Dog har vi opsat flere e-mail adresser på vores enheder???

Mvh

 Aleks

spurgt 30 Nov, 2017 i Spørgsmål » Andet af Aleks (170 points)
Hej Aleks :)

Fejlen er nu rettet, så du kan lave feedback direkte i appen.

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Aleks :)

Du har helt ret. Det er en fejl inde hos os.

Vi skal nok få den rettet. Hvis planen holder, så kan du inden slutningen af denne måned sende os feedback via appen.

Du er også meget velkommen til at komme med din feedback her på vores forum indtil det virker inde i appen igen.

Tak for at gøre os opmærksomme på problemet :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 1 Dec, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (46,220 points)
valgt som bedste svar 1 Dec, 2017 af Aleks
løst× 1441
besvaret× 103
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.