forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

APP'en Udgifter: Knappen Feedback virker ikke for vores brugere

0

Hvis man går ind i APP'en Udgifter (på iOS) og trykker på Tandhjulet og derefter knappet Feedback, så får vi en fejl med følgende:

Ingen e-mailkonto
Sæt en e-mailkonto op på din telefon for at sende feedback.

Dog har vi opsat flere e-mail adresser på vores enheder???

Mvh

 Aleks

spurgt 30 Nov, 2017 i Spørgsmål » Andet af Aleks
Hej Aleks :)

Fejlen er nu rettet, så du kan lave feedback direkte i appen.

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Aleks :)

Du har helt ret. Det er en fejl inde hos os.

Vi skal nok få den rettet. Hvis planen holder, så kan du inden slutningen af denne måned sende os feedback via appen.

Du er også meget velkommen til at komme med din feedback her på vores forum indtil det virker inde i appen igen.

Tak for at gøre os opmærksomme på problemet :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 1 Dec, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz
valgt som bedste svar 1 Dec, 2017 af Aleks